Klacht naar Kifid 4 september 2025
Geacht KIFID, consumenten@kifid.nl.
Graag meld ik mijn zaak bij u. Ik ben Ohra rechtsbijstandsverzekerd onder polis 8656510-213-400
1 januari 2025 was alles nog pais en vree tussen linkedin en mij.
In februari 2025 ben ik er ' for no reason' af gegooid (zoals linkein met miljoenen mensen doet), een advocate hielp mij er weer op.
Op 18 augustus werd ik er af gegooid, onder het mom ' compromised account'. Dat is volgens de DSA, Digital Services Act, onvoldoende. Ik meldde het conflict bij Ohra. Die schoven het naar DAS. Van DAS kreeg ik echter snel een afwijzing: na 1 januari 2025, het hoort bij ARAG. 3 september kreeg ik een email van ARAG: nee het hoort bij DAS (!!!). Vandaag kreeg ik een email van DAS dat ze het niet willen behandelen. Email en mijn tegenantwoord vindt u in de bijlagen.
Ohra doet dus NIETS, Beslist NIETS. Ik heb via de klachtenpagina van Ohra gemeld, maar ik krijg daarop geen antwoord.
Voor het overzicht heb ik de hele zaak op https://linkedin-exclusion.blogspot.com/ gezet.
Bijgaand vindt u enige communicatie: het is telkens van het kastje naar de muur sturen, van Ohra naar Das naar Arag weer naar DAS en dan weigering DAS.
Ik eis:
a) vrije advocaatskeuze op kosten van Ohra, waar ik verzekerd ben - arrest HvJEU (Sneller/DAS-arrest, C-442/12)
b) vergoeding van alle in februari maart 2025 gemaakte advocaatskosten en advocaatskosten die ik nu moet maken omdat Ohra, Das en Arag niets doen.
Een door mij gemaakte voorstel dagvaarding, bijlage, vertelt u wat er aan de hand is. ('Dagvaarding....' )
Ik sluit overigens correspondentie bij.
Bij voorbaat dank voor een bemiddeling omtrent mijn eisen a) en b) bovengenoemd.
Met vriendelijke groet,
Dr ir JP Blankert
Vossenberg 11
4847 AT Teteringen
blankertjp@gmail.com
In de middagen bereikbaar op 06-23805727
Reacties
Een reactie posten